فروش ویژه چای ساز شخصی Mr.Tea
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه چای ساز شخصی Mr.Tea
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 606
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه چای ساز شخصی Mr.Tea 

 فروش ویژه چای ساز شخصی Mr.Tea   با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



چای ساز شخصی Mr.Tea، طراحی هوشمندانه و جذاب. بهترین روش دم کردن چای. بدون هیچ تغییر در رنگ و طعم چای. قابل استفاده برای انواع چای و دمنوش های گیاهی ...
با Mr.Tea هرکس می تواند چای مورد علاقه خودش را به صورت شخصی آماده کند. بدنه 100% سیلیکونی این محصول باعث شده که روی طعم و بوی چای تاثیر نگذارد و این ویژگی چای ساز مستر تی Mr.Tea را از دیگر محصولات مشابه متمایز می نماید. نکته جالبه دیگر این مدل در طراحی هوشمندانه این محصول می باشد که علاوه بر اینکه از نظر ظاهری متفاوت و دوست داشتنی است، دست های چای ساز Mr.Tea روی لبه لیوان، ماگ و ... قرار می گیرد تا به طور کامل خیس نشود و موقع در آوردن قسمت بالایی خشک باشد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 10000 تومان 



:: برچسب‌ها: فروش ویژه چای ساز شخصی Mr , Tea ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: